Super fijne ervaring gehad bij Kelly! Ga zeker vaker naar haar toe!
Zeer ontspannen plek, en dat komt vooral door Kelly. Voor herhaling vatbaar
Kelly is professioneel maar ook zo fijn om mee te praten. Ik kom al jaren en voel me op mijn gemak.
Echt erg goed , volgende keer weer .
Kelly is erg goed en gedreven in haar werk, leuke gesprekken en inspireert me na elke behandeling weer! Ik kom graag bij je!
Helemaal perfect , blij mee
Altijd netjes , proffesioneel en je bent echt hartelijk welkom.
Kelly is aardig en professioneel!
Ik ben heel tevreden over mijn bezoek aan deze salon. Alles was super schoon en hygiënisch. Kelly is heel lief, rustig en professioneel. Ze ging heel voorzichtig te werk en ervoor te zorgen dat ik me comfortabel voelde. Zeker een aanrader!