5.0
gebaseerd op 161 reviews

Super fijne ervaring gehad bij Kelly! Ga zeker vaker naar haar toe!

Jonne - 2 maanden geleden

Zeer ontspannen plek, en dat komt vooral door Kelly. Voor herhaling vatbaar

Ulla - 2 maanden geleden

Kelly is professioneel maar ook zo fijn om mee te praten. Ik kom al jaren en voel me op mijn gemak.

C. - 3 maanden geleden

Echt erg goed , volgende keer weer .

Jaap - 3 maanden geleden

Kelly is erg goed en gedreven in haar werk, leuke gesprekken en inspireert me na elke behandeling weer! Ik kom graag bij je!

Amber - 3 maanden geleden

Helemaal perfect , blij mee

Alice - 4 maanden geleden

Altijd netjes , proffesioneel en je bent echt hartelijk welkom.

Sandra - 4 maanden geleden

Kelly is aardig en professioneel!

Anca - 4 maanden geleden
Aziza - 5 maanden geleden

Ik ben heel tevreden over mijn bezoek aan deze salon. Alles was super schoon en hygiënisch. Kelly is heel lief, rustig en professioneel. Ze ging heel voorzichtig te werk en ervoor te zorgen dat ik me comfortabel voelde. Zeker een aanrader!

Dragoljuba - 5 maanden geleden