5.0
gebaseerd op 161 reviews

Ben altijd weer super blij als ik bij Kelly geweest ben.
Ze is heel erg goed in wat ze doet ze is zeer professioneel.

Ben echt super tevreden met Wax-me ♥️

Ingrid - meer dan een jaar geleden

Kelly is lief en ontzettend proffesioneel!

Iris - bijna 2 jaar geleden

Echt een aanrader. Kelly is super professioneel en vriendelijk. Stelt je op je gemak.

Sanda - bijna 2 jaar geleden

Na het lezen van de goede reviews voor de eerste keer een afspraak geboekt. Deze vrouw zorgt ervoor dat je in korte tijd je op je gemakt voelt, zij weet wat ze doet en is zeer ervaren!

Ik ben erg blij met het resultaat en kan iedereen deze vrouw aanraden!

Sharony - bijna 2 jaar geleden
Agata - bijna 2 jaar geleden

Super goeie pijnloze behandeling gehad......in een woord TOP

Arie J - bijna 2 jaar geleden

Super warm ontvangst.
Werkt hygiënisch en snel.
Ik ben blij de deur weer uit gegaan. En kom zeker snel weer terug.

Nicole - bijna 2 jaar geleden

Kelly heeft mijn boven- onderlip , kaak prima gewaxt! Alles naar tevredenheid.
Een sympathieke , kundige vrouw.

Marian - bijna 2 jaar geleden

Hele nette, snelle en fijne behandeling!

Robin - bijna 2 jaar geleden
Ullrike - bijna 2 jaar geleden