Ben super tevreden met het resultaat
Een hele aardige en leuke vrouw
Steld je gerust en verteld precies wat ze gaat doen en vraagt of het gaat heel goed
Zeker een aanrader
Kom zeker terug
J. H
John
-
bijna 2 jaar geleden
De Beste!
Hilde
-
bijna 2 jaar geleden
Fijne sfeer, zeer goede wax beurt
Daphne
-
bijna 2 jaar geleden
Weer erg fijn
Isa
-
bijna 2 jaar geleden
Altijd fijne services!
Amber
-
bijna 2 jaar geleden
Linda
-
ongeveer 2 jaar geleden
Kelly is een vakvrouw. Geduldig, weet waarmee ze bezig is en zeer hygiënisch
Hans
-
ongeveer 2 jaar geleden
Atendimento maravilhoso!!
Valéria
-
ongeveer 2 jaar geleden
Kelly weet wat ze doet en is een lieve dame waar je je gelijk op je gemak bent.
Bianca
-
ongeveer 2 jaar geleden
Kelly was heel aardig en gaf me de tijd om mijn zoontje van 1,5 even rustig te krijgen. Hierdoor voelde ik me erg op mijn gemak.
Nienke
-
ongeveer 2 jaar geleden