5.0
gebaseerd op 161 reviews

Ben super tevreden met het resultaat
Een hele aardige en leuke vrouw
Steld je gerust en verteld precies wat ze gaat doen en vraagt of het gaat heel goed
Zeker een aanrader
Kom zeker terug
J. H

John - bijna 2 jaar geleden

De Beste!

Hilde - bijna 2 jaar geleden

Fijne sfeer, zeer goede wax beurt

Daphne - bijna 2 jaar geleden

Weer erg fijn

Isa - bijna 2 jaar geleden

Altijd fijne services!

Amber - bijna 2 jaar geleden
Linda - ongeveer 2 jaar geleden

Kelly is een vakvrouw. Geduldig, weet waarmee ze bezig is en zeer hygiënisch

Hans - ongeveer 2 jaar geleden

Atendimento maravilhoso!!

Valéria - ongeveer 2 jaar geleden

Kelly weet wat ze doet en is een lieve dame waar je je gelijk op je gemak bent.

Bianca - ongeveer 2 jaar geleden

Kelly was heel aardig en gaf me de tijd om mijn zoontje van 1,5 even rustig te krijgen. Hierdoor voelde ik me erg op mijn gemak.

Nienke - ongeveer 2 jaar geleden