5.0
gebaseerd op 161 reviews

Altijd netjes en vriendelijk, voelde mij op mij gemak en had een gezellig gesprek tijdens de wax sessie.

Frank - meer dan 2 jaar geleden

Heel fijn geholpen, super professioneel en aangename sfeer

Flore - meer dan 2 jaar geleden

Zo een fijne ervaring! Mijn angst is helemaal weg. Ze weet goed hoe ze haar werk moet doen en hoe ze iemand op zijn/haar gemak kan stellen.

Abir - meer dan 2 jaar geleden
Yoeri - meer dan 2 jaar geleden

Altijd fijne ervaring bij Wax-me, super gezellig met Kelly en ga altijd met een glimlach naar buiten!

Amber - meer dan 2 jaar geleden

Heel vriendelijk en ervaren, zeer tevreden over het resultaat van de behandeling, kom zeker terug.

Richard - meer dan 2 jaar geleden

Zeer tevreden over mijn aller eerste Brazilian wax behandeling. Ontzettend vriendelijk ontvangen en op mijn gemak gesteld. Hygiënisch en snel. Ik kom hier snel terug!

Madelynn - meer dan 2 jaar geleden

Voelde me helemaal relaxed en super goed geholpen

Martine - meer dan 2 jaar geleden

er prettig ik werd goed en zeer vriendelijk geholpen.

Zefanja - meer dan 2 jaar geleden

De beste!

Hilde - meer dan 2 jaar geleden