5.0
gebaseerd op 161 reviews
Noé - meer dan 2 jaar geleden
Anissa - meer dan 2 jaar geleden

Zoals altijd een prettig ontvangst in een mooie en professioneel salon. Prima behandeling door een professionele Hars-specialist. Snelle aanpak waarbij ik wil opmerken dat je ervaart dat je door een ervaren Specialist geharst wordt. Vlot, goed en niet zeuren een beetje gevoelig hoort er bij. Ik blij en mijn vriendin blij. Prijs kwaliteit een dikke 10 punten. Tot ziens!

Max - bijna 3 jaar geleden

Zeer zorgvuldig en netjes.
Ik ben erg tevreden over het resultaat.
Daarnaast voel je je ontzettend op je gemak en is het erg gezellig in de salon.

Priscilla - bijna 3 jaar geleden

Super tevreden.
Ze is vriendelijk en vakkundig.
Altijd weer een prima resultaat.

Fred - bijna 3 jaar geleden

Zo als altijd super geweldig geholpen men een zeer goed resultaat ben echt super tevreden

Ingrid - bijna 3 jaar geleden

Anna waxt zorgvuldig en hygiënisch. Verder, geeft ze fijn advies en is zij een super gezellige gesprekspartner! Dankjewel topper en tot volgende maand weer :)

Yasmin - bijna 3 jaar geleden
Joyce - bijna 3 jaar geleden

Super fijne behandeling!

Maaike - bijna 3 jaar geleden
Nadine - ongeveer 3 jaar geleden