Prima en nette behandeling
Ben blij mee
Paulette
-
meer dan 2 jaar geleden
Vriendelijke en professionele behandeling met prima resultaat.
Fred
-
meer dan 2 jaar geleden
Perfect and efficient
I recommend
Aziza
-
meer dan 2 jaar geleden
Super, ik zal zeker terugkomen.
Patricia
-
meer dan 2 jaar geleden
Kelly is echt geweldig zoals altijd tijdens mijn FBW hebben we een gezellig gesprek tijdens de behandeling.
Ze is zeer professioneel en echt een aanrader ♥️
Ingrid
-
meer dan 2 jaar geleden
Klant vriendelijk en het was heel professioneel
Jasmine
-
meer dan 2 jaar geleden
Hele goede service, ik voelde mij op m’n gemak en Kelly handelt met veel kunde! Zeer tevreden!
Romée
-
meer dan 2 jaar geleden
Zeer tevreden en erg deskundig en klantvriendelijk
Wiljo
-
meer dan 2 jaar geleden
Heel fijn gesprek, fijne omgeving en super glad!! Dank 😊
Gerdy
-
meer dan 2 jaar geleden
Kelly doet haar werk uitmuntend. Ze combineert vakmanschap met zorgvuldigheid.
Hans
-
meer dan 2 jaar geleden