5.0
gebaseerd op 161 reviews

Prima en nette behandeling
Ben blij mee

Paulette - meer dan 2 jaar geleden

Vriendelijke en professionele behandeling met prima resultaat.

Fred - meer dan 2 jaar geleden

Perfect and efficient
I recommend

Aziza - meer dan 2 jaar geleden

Super, ik zal zeker terugkomen.

Patricia - meer dan 2 jaar geleden

Kelly is echt geweldig zoals altijd tijdens mijn FBW hebben we een gezellig gesprek tijdens de behandeling.
Ze is zeer professioneel en echt een aanrader ♥️

Ingrid - meer dan 2 jaar geleden

Klant vriendelijk en het was heel professioneel

Jasmine - meer dan 2 jaar geleden

Hele goede service, ik voelde mij op m’n gemak en Kelly handelt met veel kunde! Zeer tevreden!

Romée - meer dan 2 jaar geleden

Zeer tevreden en erg deskundig en klantvriendelijk

Wiljo - meer dan 2 jaar geleden

Heel fijn gesprek, fijne omgeving en super glad!! Dank 😊

Gerdy - meer dan 2 jaar geleden

Kelly doet haar werk uitmuntend. Ze combineert vakmanschap met zorgvuldigheid.

Hans - meer dan 2 jaar geleden